פתרון:
קראנו להמבורגרים בשמות של מפיונרים, צילמנו ויז'ואלים של מוצר עסיסי, ממכר, מלוכלך וגדול מהחיים שגורם לצופה להזיל ריר. יצרנו פורנו מאוכל. דימינו כל מפיונר להמבורגר ויצרנו להמבורגר זהות.
חשפנו את המותג לקהלי היעד הרלוונטים ושימרנו איתם את הקשר על בסיס יומיומי דרך המדיות השונות, קמפיינים בשטח, תחרויות ומוצרי פרסום פיזיים. החדרנו תחרות שנתית בשם "המבוקשים" שבה כל אחד יכול להמציא את המבורגר החלומות שלו. ההמבורגר הזוכה נכנס לתפריט והמנצח נהנה מפרס ממש שווה.
התחרות הפכה ויראלית ומשהו שהקהל מחכים לו.
עשינו שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל, ידוענים ואומנים שעזרו לנו לקדם את המותג ולהחדירו לשוק, בין האומנים חברנו עם DIOZ אומן הגרפיטי שיצר לנו סדרת איורים של מפיונרים והמבורגרים.
אתגר:
הדברים הטובים קורים בגראז'ים.
בחלק מהם יושבים הגנגסטרים מדברים על מהלכי שליטה ואוכלים אוכל שומני. בחלק נפגשים החברים מבית הספר ומקימים להקה או סתם משחקים במשחקי קופסה ומרכלים. המטרה היא להחדיר את המותג לקהל יעד רחב יותר, להטמיע את המותג בקהלים צעירים יותר. בצורה לא מאיימת.
למכור ארוחות צהריים, דילים לילדים ולחזק את הערב.
לבנות מותג חזק, נגיש ויציב על מנת לפתוח סניפים נוספים בעתיד.
להיות מובילים, לשמור על רלוונטיות, חדשניות ולהשאר בתודעה.