top of page

פתרון:

עשינו מחקר מתחרים והבנו שרוב המותגים בתחום לא שמים דגש על מיתוג. הבנו שיש פה הזדמנות לצאת עם בשורה רעננה וחדשנית שתבדל את גן ורדים מכל מתחריו ותהפוך אותו להיות מוביל, מעורר ואפילו נותן השראה. יצרנו שפה גרפית אקלקטית, חדשנית ורומנטית שנגזרה מתוך הנוף הטבעי והיפיפה של הגן בשילוב עם התחושה האורבנית של הערים מסביב. אי של שקט ושפיות בתוך ההמון הסואן. הטמענו את השפה גם במוצרי הדפוס השונים וגם בחלל על ידי עיצוב פנים גרפי.

יצרנו חותמות לכל נושא ואירוע שהוטמעו בחלל כשילוט.

הוספנו משפטים שמחים ורומנטיים כדי להכניס עוד יותר לאווירה.

שילבנו סיפורים של זוגות אמיתיים, סיפורי אוכל, חוויות, זכרונות, תחושות.

שמרנו על הזהות המותגית החל ממספרי השולחן ועד לנראות הדיגיטלית.

עשינו שיתופי פעולה והפקות מיוחדות שפורסמו בגופים מובילים בתחום כמו כלות אורבניות ומיי דיי.

אתגר:

בתחילת דרכו נתפס גן ורדים כאחד המקומות האקסקלוסיביים לחגוג בו אירוע פרטי. יש חניה בשפע, מטבח גדול, חלל פתוח וסגור אשר מתאים לכל עונה. עם הזמן כאשר התחרות הלכה וגדלה הרגישו בעלי המקום שקהל היעד שלהם מתפספס והמקום מתחיל להתפס בתודעה כמקום שפחות מומלץ לחגוג בו ושנשאר מאחור.

המטרה, לדייק קהל יעד, ליצור מיתוג על זמני ולהיות חדשניים, ראשונים ומובילים בתחום.

גן ורדים

תחום:
אירועים

שירותים:

מיתוג
עיצוב גרפי פנים
שילוט
עיצוב ובניית אתר
סושיאל

הפקות מיוחדות

bottom of page