top of page

פתרון:

התחלנו בתהליך אסטרטגי ששם את קהל היעד שוק ורסטילי של המגזר הפרטי והעסקי אשר מחפשים פתרון קולינרי זמין, טרי והוגן. השתמשנו בסיסמאות אשר מחזקות את מטרת והבטחת המותג כמו,

HAPPY BELLY HAPPY DELI

אוכל אוכל טוב לא חייב לשחות בשמן

השפה הצבעונית של המותג בשילוב חומרים כמו נחושת מקפיצים את מטבחא להיות מוצר אשר ממוצב כמוצר פרימיום אך יחד עם זאת הגופנים השמנמנים והסיסמאות הקלילות עדיין משאירות אותו פרשי ונגיש.

ובאשר לשם מטבחא, שמנו את כל העולם שלהם במילה אחת קצרה, ברורה ומדוייקת.

אתגר:

אליעד כהן הקים לפני 8 שנים חברת קייטרינג קטנה.

כיום יש להם מטבח שבו הם מכינים סנדוויצ'ים, סלטים, מרקים, ארוחות צהריים וקפה. בתקופת הקורונה הבין שיש ביקוש גדול למגשי אירוח ואוכל מוכן במגזר הפרטי והעסקי. המטרה היא להאכיל אנשים, למלא את המקרר, לייצר חוויות, לתת פתרונות קולינריים נגישים, מדוייקים ומודולריים, להיות הוגנים בשוק רווי במתחרים. לצאת עם מותג חדשני שיבדיל את מטבחא מהמתחרים הישירים שלו.

מטבחא

תעשייה:
מסעדנות

שירותים:

מיתוג
שם

דיגיטל

bottom of page