top of page

פתרון:

השתמשנו בפריסות קיימות, עטפנו אותן בנייר מיוחד ובחרנו ללכת על צבעוניות מונוכרומטית בגוונים כחולים שתעשיר את המוצר ושתתאים גם לגברים וגם לנשים. הלוגו מוטבע בשילוב עם פויל כסוף והשימוש בנייר אורז וכותנה מקלילים את כל האריזה ומזכירים שמדובר במוצר שעוצב בעבודת יד לכל לקוח/ה, מוצר ייחודי.

אתגר:

ייצור אריזות תכשיטים קשיחות, ייחודיות, קלות למשלוחים עם מקסימום חומרים ידידותיים לסביבה ומינימום חומרים באריזה כולה, בתקופת קורנה אשר כל תחום המשלוחים וחווית האנבוקסינג בפריחה, אין תעשייה מקומית לייצור אריזות תכשיטים והמפעלים בסין קורסים מהעומס.

קהל היעד של המותג הוא גברים ונשים.

יעל לוין

תעשייה:
תכשיטים

שירותים:

עיצוב אריזות
עיצוב סמל

bottom of page