top of page

פתרון:

פיתוח שפה אחידה, ברורה ומשוייכת למותג, כזה שאי אפשר יהיה לפספס ותמיד לשייך למותג. שמח, רומנטי, עדכני, כוללני.
בעלת נוכחות ונראות בולטת, ייחודית, קלאסית, זכירה - שתחזיק על ציר זמן.

WE WILL MAKE YOU HAPPY
מותג דינמי והרמוני עם יכולת התפתחות, שמכיל את מגוון המוצרים הנדרשים ללקוח.

החלל ממוקם על גג גן העיר ההיסטורית ולכן בחרנו את השם גגהעיר.

אתגר:

NOX היא חברת אחזקות מובילה בישראל בתחום חיי הלילה בעלת ברים ומועדונים בתל אביב וכיום היא כוח עירוני-עסקי דומיננטי. NOX שמה לה למטרה להפוך למרכיב משמעותי בקהילת הבליינים והכיף
המקומית והגלובלית, שהופכת את העולם למקום שמח יותר. על למקסם את פוטנציאל ההצלחה של גגהעיר כחלק מהקבוצה, יש לפתח קונספט קריאטיבי למקום שתואם את האופי, רוח התקופה והתחרות, בשילוב עיצוב ייחודי, מבודל ובולט אשר יתאים לאופי המוצר ולשירות אותם הם מציעים על מנת לייצר נחשקות ומשיכה למקום ויהפוך להיות מזוהה עם המותג ויבדל אותו מהמתחרים לשם מטרה אחת: הצלחת המותג.

גגהעיר

תחום:
חלל אירועים

שירותים:
מיתוג + שם
סושיאל מרקטינג
אתר


קרדיטים:
DA COLONY
עבור בניית אסטרטגיה, ליווי, ייעוץ ועיצוב הקונספט הויזואלי

bottom of page