פתרון:
פיתחנו קונספט אחיד, מבודל ומוביל למותג. אין דומים לו בסביבתו.
יצרנו סמל שהכניס את כל הנוף לתוכו.
השם שבחרנו מייצר סקרנות סודית וגורם לתחושות של רצון להיות חלק ממשהו, להיות על הגבעה הסודית הזאת ולחוות את החוויה.
בחרנו צבעוניות מרגיעה שנלקחה מעצי הזית, גווני השקיעות, הים והשמיים.
שמרנו על קו טבעי, נקי ולא מאיים שקהל רחב של לקוחות יוכל להתחבר אליו.
אתגר:
בית מלון בוטיקי הממוקם על גבעה ירוקה אל מול הים והנופים האייקוניים של לפקדה, יוון.
המטרה הייתה להחדיר את המודעות לקהל יעד שרוצה לצאת למסע ריטריט ביוון, להרגע ולחדש את הגוף והנפש עם סדנאות יוגה, ניקויי רעלים ותזונה טריה מהתוצרת המקומית.
פיתוח שפה עיצובית שתחזיק על ציר הזמן ותהיה מזוהה עם המותג. מקום שיתן תחושה של רוגע, אוויר לנשימה, טבע, התחדשות, מודרניות, סודיות, בריחה מהמציאות, ייצר זכרונות וישפיע תרבותית!