top of page

פתרון:

יצרנו שפה קונספטואלית ייחודית לחמארה על פי הסיפור של ג'מאלי פורוש,

איירנו את הכפר בפרס ביחד עם אלמנטים של חגיגה ועושר והכנסנו הכל לתוך חלון שהוא חלום. הלכנו על קווים ישרים ונקיים.

יצרנו לוגו רספונסיבי מתפרק.

עיצבנו בגדי צוות שמשלימים את תחושת הסיפר והוספנו גם סיכות זהב וכסף שניתן לרכוש.

שילבנו צבעוניות חמה של אדמה עם נגיעות זהב.

מנות המזון והמשקאות יוגשו באלגנטיות שמאפיינת חנות תכשיטים.

אתגר:

ברוכים הבאים אהלן וסאלן.

"ג'מלי פורוש" הוא שמה של נסיכה פרסית באגדה פרסית עתיקה. אביו של אהוד בנאי היה מספר לבנו ולאחרים אגדה זו.

ג'מלי הייתה בעלת חזות גברית לא מושכת במיוחד אשר מתו בשבילה 13 גברים רק כדי לנסות לזכות באהבתה. לבסוף זכה באהבתה חוטב עצים בשם ג`ונגיר אשר הצליח לעמוד באתגר שהציב בפניו אביה.

האתגר היה לספר סיפור מוגזם, סיפור שכולו שקר, סיפור דמיוני אשר לא יעלה על הדעת.

האתגר, לייצר בר מסעדה (חמארה) אוריאנטלית וחדשנית שנותנת פרשנות לשילוב בין הפשטות והאותנטיות העממית לצד חצר המלוכה היוקרתית המערבית.

ג'ימלי
חמארה

תחום:
מסעדנות

שירותים:
מיתוג

קרדיטים:
אלכס קוליקוב, שותפה לתהליך העיצוב

bottom of page