top of page
  • Instagram
  • Facebook

פתרון:

החדרנו את המותג לקהל המקומי במספר נקודות עיקריות,

  • שמירה על כדור הארץ נקי, לא צריך להשתמש בהרבה מפיות, כמה שיותר לכלוך מטחינה ועמבה ככה ההנאה יותר גדולה. אוכל עסיסי וסקסי.

  • זיקוק של המרכיבים העיקריים של המנה, פיתה,חציל, ביצה, אשר גורמים לקהל להבין שמדובר באוכל מזין ובריא. ארוחה מלאה בתוך פיתה.

השתמשנו באריזות מחומרים ממוחזרים.

במקום עצמו יש מוזיקה שמחה, אווירה טובה ומסקרנת, טון דיבור של שוק מחנה יהודה עם נימוסים אירופאים.

האות -S של הלוגו מחביאה בתוכה חציל ובקריצה הומוריסטית מזכירה את הסמל של סופרמן החזק אשר עושה קישור ישיר לתחושה שאם תאכלו סביח תהיו חזקים.

אתגר:

האתגר של מותג חדש בתחום המזון המהיר הוא להטמיע את המותג לקהל יעד שאינו מכיר אותו כשיש פתרונות קולינריים רבים מסביב. המטרה היא לשנות תודעה ולהחדיר את המודעות לאוכל בריא בפיתה בתחום המזון המהיר, אשר נתפס כלא בריא.

Saba
Sabich

תעשייה:
מסעדנות | ברלין, גרמניה

שירותים:

מיתוג
עיצוב אריזות
עיצוב פנים גרפי

bottom of page