top of page

פתרון:

יצרנו מותג שהולך, מדבר ומריח אחרת מכל מתחריו. לא עוד מקום שנראה כמו המקום ההוא. השתמשנו בתמונות ישנות ואמיתיות של הרצלינה ומשפחתה, של מתכונים מספר המתכונים שלה, על מנת לתת את תחושת המשפחתיות והאינטימיות ושילבנו את זה עם איורים בסגנון בוטני, פאטרנים ומשפטים מעוריי תחושות מהעבר.

החלל עצמו חמים עם ניחוח אפלולי אבל סקסי, שמזכיר את המסיבות הטובות במרתפים של שנות ה-30.

יצרנו מאגר של תמונות ישנות עם קריצה שובבה לכל אירוע.

אתגר:

סבתא הרצלינה וסבא דוד אהבו לארח וכולם אהבו אצלהם להתארח, כל חג, כל שישי, כל שבת, סבתא הרצלינה במטבח מכינה את האוכל המופלא שלה, תמיד באותם טעמים מדוייקים. כל הנכדים עוזרים לסדר את השולחן, לחתוך ירקות ולטעום מכל המטעמים.

איך מביאים את שנות ה-30 לשנת 2021 ועדיין שומרים על עדכניות?

איך מביאים קהל לקוחות למקום קטן ולא מוכר בשכונת פלורנטין כאשר תל אביב מלאה במתחרים ותיקים יותר?

איך ממצבים את הרצלינה כחלל ייחודי ושונה מכל מתחריו?

הרצלינה

תחום:
מסעדנות ואירועים

שירותים:

מיתוג
סושיאל מרקטינג
אתר

bottom of page